NOTEIKUMI

NOTEIKUMU APRAKSTS

Klients - fiziska vai juridiska persona, kas veic pasūtījumus interneta veikalā Mīlestība ir kā Uguns un ir pasūtītās Preces saņēmējs. Klients izmanto interneta veikalā Mīlestība ir kā Uguns iegādātos Produktus savām personīgajām vajadzībām, darba vajadzībām, savu ģimenes locekļu un radinieku vajadzībām vai citiem mērķiem.

Pārdevējs - Mīlestība ir kā Uguns, SIA Luxury Chocolate.

Interneta veikals - vietne internetā ar interneta tīkla adresi www.milestibairkauguns.lv. Pārdevēja produkti, kā arī pasūtītā Preces apmaksas un piegādes noteikumi ir paredzēti Klientiem interneta veikalā.

Vietne - www.milestibairkauguns.lv

Produkts - materiāla vienība, kas tiek ražota pēc klienta individuāla pasūtījuma

Pasūtījums - pienācīgi izpildīts Klienta pieprasījums Vietnē izvēlētā Preces iegādei piegādei uz Klienta norādīto adresi vai piegādei Pārdevēja birojā, kur Klientam pašam jāpaņem Prece.

1. VISPĀRĪGI NOTEIKUMI

1.1. Luxury Chocolate ir Vietnes īpašnieks un administrators.

1.2. Pasūtot Preci, izmantojot interneta veikalu www.milestibairkauguns.lv , Klients piekrīt Preces pārdošanas nosacījumiem (turpmāk tekstā - Nosacījumi), kas izskaidroti turpmāk.

1.3. Iepriekš minētie nosacījumi, kā arī vietnē publicētā informācija par produktu ir publiski pieejama.

1.4. Savstarpējās attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

1.5. Pārdevējs patur tiesības veikt grozījumus Noteikumos.

2. REĢISTRĀCIJA

2.1. Pasūtījuma apstrāde ir pieejama Klientam ar vai bez reģistrācijas Vietnē.

2.2. Pārdevējs nav atbildīgs par Klienta reģistrācijas veidlapā norādītās informācijas precizitāti un ticamību.

2.3. Klients apņemas neizpaust savu lietotājvārdu un paroli, kas norādīta reģistrācijas veidlapā. Ja Klientam rodas aizdomas par lietotāja vārda vai paroles izpaušanu vai rodas aizdomas par tā izmantošanu no trešo personu puses, Klients apņemas nekavējoties par to informēt Pārdevēju, nosūtot vēstuli uz [email protected].

Vēstule tiek nosūtīta no reģistrācijas veidlapā norādītās elektroniskā pasta adreses.

3. RĪKOJUMA APSTRĀDE UN TĀ IZPILDES TERMIŅI

3.1. Klients var apstrādāt Pasūtījumu pa tālruni, e-pastu, vietni www.milestibairkauguns.lv vai patstāvīgi, norādot Pārdevējam informāciju, kas nepieciešama Pasūtījuma apstrādei.

3.2. Preces saņemšanas laiks ir atkarīgs no Klienta izvēlētā datuma, savlaicīgas pasūtījuma apmaksas no Klienta puses, piegādes veida, reģiona un adreses, attiecīgā piegādes pakalpojuma, kas nodrošina preces piegādi, darba laika, apstākļiem, kas nav tieši atkarīgi no Pārdevēja.

3.3. Vietnē ievietotie informatīvie materiāli var pilnībā atspoguļot Preces īpašības (tostarp arī krāsu, izmērus, tehniskos parametrus, formu), bet pēc pasūtījuma saņemšanas Pārdevējs papildus sagatavo maketu drukas darbiem, kas pirms tam jāsaskaņo ar Klientu produkta ražošanai.

3.4. Ja Pārdevējam nav iespējams ražot Produktu, tostarp neatkarīgi no Pārdevēja, Pārdevējam ir tiesības atcelt Klienta Pasūtījumu, atmaksājot naudu Klienta kontā, informējot Klientu par to un nosūtot paziņojumu uz elektroniskā pasta adresi, kuru Klients ir norādījis, reģistrējoties Vietnē.

3.5. Ja Klients atsakās no daļēji vai pilnībā apmaksāta pasūtījuma, kas joprojām nav nosūtīts, atceltā Pasūtījuma summa Klientam netiek atgriezta.

3.6. Preču apraksti, kas ievietoti interneta veikalā www.milestibairkauguns.lv, ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, un sniegtās informācijas izmantošana nerada nekādas juridiskas saistības starp apmeklētāju un Pārdevēju. Produkta apraksts vai attēls var pilnībā neatbilst faktiskajam produktam.

3.7. Interneta veikala www.milestibairkauguns.lv īpašnieki neuzņemas nekādu atbildību par fotogrāfiju krāsu parametru pārsūtīšanu uz Klienta displeju.

4. PIEGĀDE

4.1 Preču piegāde tiek veikta uz visiem Latvijas reģioniem un daudzām citām  ārvalstīm. Klients komentāros norāda vēlamo piegādes laiku un veidu un Ražotājs sagatavo un piegādā preci uz vajadzīgo laiku.

4.2 Lai Prece tiktu piegādāta Klientam pēc iespējas ātrāk, Pārdevējs veic visu iespējamo . Tomēr vēlamies informēt, ka Produktu piegādes aizkavēšanās var būt.

4.3 Preces nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks pāriet uz Klientu dienā, kad Klients saņem pasūtījumu.

4.4 Gadījumos, kad Prece netiek piegādāta Klientam pasta (kurjerdienesta) darbinieku vainas dēļ piegādes laikā, Pārdevējs atlīdzina Klientam samaksātās Preces vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis pasta pakalpojuma apstiprinājumu par zaudējumu vai kompensāciju.

4.5 Gadījumos, kad Prece tiek piegādāta Klientam, bet sliktā stāvoklī pasta (kurjerdienesta) darbinieku vainas dēļ piegādes laikā, Pārdevējs atlīdzina Klientam samaksātās Preces vērtību tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis pasta pakalpojumu apstiprinājumu par bojājumiem vai kompensāciju.

4.6 Starptautiska pasūtījuma gadījumā Klients var apdrošināt savu Preci transportēšanas laikā par saviem līdzekļiem.

4.7 Starptautiska pasūtījuma gadījumā Klients var izmantot savu kurjera norēķinu kontu pārvadāšanai par saviem līdzekļiem.

4.8 Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kas Pasūtījumā norādīta kā Pasūtījuma saņēmējs.

5. MAKSĀJUMS PAR PRODUKTU

5.1. Produkta cena ir norādīta vietnē. Ja tiek norādīta nepareiza pasūtītā produkta cena, Pārdevējs pēc iespējas ātrāk informē Klientu, lai atceltu vai apstiprinātu Klienta Pasūtījumu. Ja nav iespējams sazināties ar Klientu, iepriekšminētais Pasūtījums tiek uzskatīts par atceltu. Ja pasūtījums ir apmaksāts, Pārdevējs atmaksā samaksāto summu.

5.2 Maksājumu veidi tiek piedāvāti maksājumu logā, kuriem vajadzētu parādīties, nospiežot pogu "Pirkt". Tie ir šādi - maksājumu kartes: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American Express; alternatīvi maksājuma veidi: PayPal

5.3 Pasūtījums tiek pieņemts tālākai apstrādei tikai pēc tam, kad Pārdevējam ir samaksāta visa Pasūtījuma vērtība.

5.4. Maksājums par Pasūtījumu Vietnē tiek veikts, izmantojot maksājumu sistēmu.

5.4.1. Operācijas ar bankas kartēm un autorizācijas pakalpojumiem nodrošina Serdbank AS. Ja uzņēmumam, kas atļauj veikt maksājumus ar bankas kartēm, rodas pamatotas aizdomas, ka darbība ir krāpnieciska - uzņēmumam ir tiesības atteikties no iepriekš minētās darbības īstenošanas.

5.4.2. Lai izvairītos no krāpšanas, ir jāpārbauda visas operācijas, kas veiktas vietnē un apmaksātas. Ja persona, kas nav konta īpašnieks, ir norādīta kā pasūtījuma saņēmējs un piegādes adrese netiek pārbaudīta sistēmā, pasūtījuma apstrāde var tikt aizkavēta, lai veiktu papildu pārbaudi, darījuma likumību. Personai, bankas kartes turētājai, pēc pirmā Pārdevēja pieprasījuma ir pienākums uzrādīt savas pases divu lappušu kopijas: ar fotogrāfiju un deklarācijas vietu, kā arī xerox kopiju vai skenētu bankas maksājumu kartes abu pušu attēls (nepieciešams aizsegt kartes numuru, izņemot pēdējos četrus ciparus). Ja Klients neuzrāda iepriekš minētos dokumentus vai rodas šaubas par to autentiskumu, Pārdevējs ir tiesīgs atcelt Pasūtījumu. Pārdevējs atmaksā Rīkojuma summu bankas maksājumu kartes turētājam.

5.5 Pārdevējs ir tiesīgs piešķirt Klientam atlaides Produktiem un piedāvāt Klientam piedalīties lojalitātes programmās. Pārdevējam ir tiesības tos vienpusēji grozīt.

6. PRODUKTA ATGRIEŠANA

6.1 Klientam nav tiesību atteikt pasūtīto un apmaksāto Preci, jo prece ir tikusi speciāli izgatavota, sagatavota pēc pasūtījuma.

7. INTELEKTUĀLAIS ĪPAŠUMS

7.1. Vietnē publicētās teksta informācijas un grafisko attēlu kopēšana ir aizliegta. www.milestibairkauguns.lv preču zīme, preču zīmju nosaukums un logotipi, kas publicēti Vietnē, pieder tās īpašniekam.

8. GARANTIJAS UN ATBILDĪBA

8.1 Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību par zaudējumiem, kas Klientam radušies Preces nepareizas lietošanas rezultātā.

8.2 Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību par ārējo vietņu saturu un funkcionalitāti.

8.3 Pārdevējs ir tiesīgs jebkādā veidā atdot vai piegādāt trešajām personām savas tiesības un pienākumus, kas izriet no savstarpējām attiecībām ar Klientu.

9. PERSONAS INFORMĀCIJAS KONFIDENCIALITĀTE UN DROŠĪBA

9.1. Informācijas sniegšana par klientu.

9.1.1 Reģistrējoties Vietnē, Klients sniedz šādu informāciju: Vārdu, uzvārdu, uzņēmuma nosaukumu, piegādes adresi, telefona numuru, epasta adresi.

9.2 Klienta sniegtās informācijas izmantošana.

9.2.1. Pārdevējs izmanto Klienta informāciju ar mērķi:

reģistrēt Klientu Vietnē;

izpildīt savas saistības pret Klientu;

novērtēt Vietni un veikt darba analīzi;

lai informētu Klientu par papildu produktiem vai veiktajām akcijām.

9.2.2 Pārdevējs ir tiesīgs nosūtīt Klientam reklāmas materiālus un informatīvu paziņojumu. Ja Klients nevēlas saņemt no Pārdevēja šāda satura paziņojumus, viņš vai viņa var no tā atteikties, saņemtajā e-pastā noklikšķinot uz atteikuma saites.

9.3 Pārdevēja saņemtās informācijas izpaušana.

9.3.1 Pārdevējs apņemas neizpaust no Klienta saņemto informāciju. Informācijas par Klientu piegāde aģentiem un trešajām personām, kuras darbojas saskaņā ar līgumu, kas noslēgts ar Pārdevēju, lai izpildītu Klienta Pasūtījuma saistības, netiek uzskatīta par pārkāpumu.

9.3.2. Informācijas izpaušana, ciktāl tā atbilst Latvijas Republikas likumdošanai, netiek uzskatīta par nosacījumu pārkāpumu.

9.3.3 Pārdevējs saņem IP adreses informāciju par vietnes www.milestibairkauguns.lv apmeklētājiem. Šo informāciju neizmanto, lai noteiktu apmeklētāja personību.

9.4 Pārdevējs neuzņemas nekādu atbildību par informāciju, ko Klients ir sniedzis Vietnē publiskā formā.

10. CITI NOTEIKUMI

10.1 Attiecības starp Klientu un Pārdevēju reglamentē Latvijas Republikas likumdošana.

10.2 Ja rodas kādi jautājumi vai domstarpības, Klients sazinās ar Pārdevēju pa tālruni vai e-pastu [email protected]. Puses pēc iespējas atrisina visas domstarpības, kas rodas starp Pusēm, sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, strīds tiek nodots izskatīšanai tiesā saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu.

Pirkumu grozs

Pirkumu grozs ir tukšs.